Forum 13 Kompania - grupa ASG z Lubonia Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Krótkie scenariusze

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum 13 Kompania - grupa ASG z Lubonia Strona Główna » Scenariusze Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Krótkie scenariusze
Autor Wiadomość
Kugar




Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 Kompania - Września

Post Krótkie scenariusze
2 scenariusze, które zostały rozegrane 6 maja na Forcie IV.

Strzelanka kurierska. Zasady:
- w scenariuszu występują 2 drużyny, startują z odległych od siebie baz
- każdy uczestnik posiada ze sobą kopertę lub kartkę w kształcie koperty
- jeden z uczestników jest kurierem, który posiada ściśle tajną wiadomość, wszyscy pozostali uczestnicy mają fałszywki
- w momencie śmierci uczestnik porzuca wszystkie posiadane koperty w miejscu, w którym zginął
- członkowie drużyn nie mogą dotykać kopert ze swojej ekipy, natomiast mogą bronić miejsca, w którym koperty się znajdują
- członkowie drużyn mogą przechwytywać wszystkie koperty drużyny przeciwnej
- wygrywa drużyna, która przechwyci ściśle tajną wiadomość drużyny przeciwnej
- standardowy scenariusz nie przewiduje dostarczenia ściśle tajnej wiadomości do wyznaczonego miejsca, w wersji rozbudowanej można taki element wprowadzić
- istnieje ograniczenie czasowe zależne od ilości uczestników, w przypadku nie przechwycenia ściśle tajnej wiadomości drużyny przeciwnej wygrywa drużyna z największą ilością fałszywek przeciwnika

Poszukiwacze złota. Zasady:
- występują 2 drużyny poszukujące złota, w wersji rozbudowanej również 3 mała drużyna broniąca skarbu
- drużyny poszukujące złota startują z odległych baz, nie znają miejsca ukrycia skarbu, w momencie rozpoczęcia scenariusza otwierają kopertę ze wskazówkami, gdzie należy go szukać; w innej wersji scenariusza miejsce ukrycia złota jest znane i znajduje się w centralnej części mapy
- zadaniem drużyny broniącej jest utrzymanie pozycji i niedopuszczenie do wykradzenia złota, sami nie mogą go przenosić
- zadaniem drużyn poszukujących jest odnalezienie ukrytego skarbu i przetransportowanie go do swojej bazy


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:46, 31 Maj 2007 Zobacz profil autora
Marusia




Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszczykowo

Post Dr Jackyll i Mr Hyde
Dr Jackyll i Mr Hyde

- dwie drużyny, rozchodzą się
- w każdej drużynie są identyczne zestawy kartek
- na początku gry każda drużyna rozlosowuje kartki między sobą
- jedna osoba (w każdej z drużyn) dostaje podwójną osobowość - jest to Dr Jackyll
- nie znamy swoich kartek, zaczyna się zabawa
- cel: powybyjać wszystkie psiesyny z przeciwnej drużyny
- po 20-25 minutach rozlega się gwizd i co się okazuje?
- Dr Jackyll przeistacza się w Mr Hyda, zaczyna wybijać dotychczasowych sprzymierzeńców i ma nowy cel: dotrzeć do swojej NOWEJ drużyny (która dotąd wydawała mu się obrzydliiwym wrogostwem)
- wygrywa ta z drużyn, która przyjmie nowego Mr Hyda, czyli Dr Jackyll'a z drużyny przeciwnej

Cool


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:23, 01 Cze 2007 Zobacz profil autora
wakrak




Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luboń

Post
Dr Jackyll i Mr Hyde- podoba mi sie ,tylko sama koncowka jakby malo konkretna (przyjmie czyli dokladnie co?)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:25, 02 Cze 2007 Zobacz profil autora
brat_peacemaker




Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 Kompania - Puszczykowo

Post
Może chodziło jej o 'przejmie'? Fajny scenariusz. Nikt nie może nikomu zaufać. Gorzej jeśli takiego mistera zabije się w trakcie scenariusza, przed jego ujawnieniem - czyli kto wtedy wygrywa? Może zmienić moment ujawnienia się na dowolny? Ujawni się wtedy, gdy będzie mógł zadać największe straty i jak najszybciej uciec.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:46, 02 Cze 2007 Zobacz profil autora
Kugar




Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 Kompania - Września

Post
Moje uwagi do scenariusza Dr Jackyll i Mr Hyde. Jest super, bardzo pomysłowy, wręcz szatański Twisted Evil Chciałbym zobaczyć go w akcji w momencie, gdy nastąpi gwizdek, napięcie pewnie będzie sięgało zenitu. Za zgodą autorki przedstawiam uzupełniony scenariusz.

Dr Jekyll i Mr Hyde

- w rozgrywce udział biorą dwie drużyny, każda ma swoją bazę
- każda drużyna otrzymuje zestaw kopert, wśród których ukryta jest osobowość Dr Jekylla (chusta lub kartka w innym kolorze)
- na początku gry każda drużyna rozlosowuje koperty między sobą nie zdradzając sobie nawzajem ich zawartości
- w każdej drużynie jedna osoba dostaje podwójną osobowość - jest to Dr Jekyll
- podstawowym celem gry jest eliminacja drużyny przeciwnej
- każdy zabity zakłada czerwoną chustę i udaje się w kierunku swojej bazy, gdzie czeka do zakończenia rozgrywki
- po 20-25 minutach rozlega się gwizd i Dr Jekyll ma 1 minutę, żeby w ukryciu przeistoczyć się w Mr Hyda. Po 1 minucie rozlega się drugi gwizd i wtedy Mr Hyde musi już być przeistoczony. Przeistoczenie polega na założeniu w widocznym miejscu charakterystycznej chusty.
- Mr Hyde ma prawo i obowiązek zabijać dotychczasowych sprzymierzeńców i główny cel: dotrzeć do bazy swojej NOWEJ drużyny, która dotąd wydawała mu się obrzydliwym wrogiem. Mr Hyde nie może przed nikim ukrywać swojej osobowości.
- wygrywa drużyna, która przyjmie nowego Mr Hyda, czyli Dr Jekylla z drużyny przeciwnej i doprowadzi go do swojej bazy
- w przypadku śmierci Dr Jekylla przed przeistoczeniem, czeka on z innymi zabitymi w swojej bazie. Po gwizdku przeistacza się w Mr Hyda i powraca do rozgrywki z nową osobowością.
- zabicie przez kogokolwiek Mr Hyda uniemożliwia wygranie scenariusza drużynie, do której potwór dążył, jednak nie powoduje końca rozgrywki, dopóki chociaż jeden Mr Hyde jest w grze.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:51, 03 Cze 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum 13 Kompania - grupa ASG z Lubonia Strona Główna » Scenariusze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin